IT Support Gent

Als betrouwbare support partner versterken wij u onderneming.

Net-ICT versterkt kmo’s en vzw’s in Vlaanderen en Brussel door hen flexibeler of efficiënter te laten werken.

Wij realiseren en onderhouden ICT systemen, ondersteunen servers en netwerken op basis van 24/7 monitoring en houden uw kritische bedrijfsprocessen in de gaten. Deze IT support diensten bieden wij aan op continue basis of voor tijdelijke opdrachten. Onze externe supportdesk zorgt ervoor dat uw bedrijf blijft draaien, wat er ook gebeurt.

Voor vragen, ondersteuning en/of problemen is onze IT support en helpdesk voor u bereikbaar. Deze helpdesk bestaat uit ICT professionals die tijdens en na kantooruren bereikbaar zijn ter ondersteuning van uw ICT infrastructuur. Zo krijgt u

Net-ICT staat garant voor IT support met snelle interventies en een Service Level Agreement (SLA) op maat van uw bedrijf?

Een all-in oplossing op maat tegen een vaste kost per maand.

Wij zorgen voor:

  • Voorspelbare dienstverlening
  • Reductie van IT kosten
  • Standaardisering
  • Stabielere infrastructuur
  • Virusbescherming en updates
  • Back-up en disaster recovery
  • Verbetering van het serviceniveau
  • Licentiebeheer
  • ICT Documentatie
  • Maandelijkse rapportage
  • Jaarlijks strategisch overleg
  • Begeleiding en advies
  • Pro-actieve monitoring
  • Onafhankelijkheid van externe leveranciers
Moeten uw interne ICT’ers wel bezig zijn met puur operationele taken? Is dat geen ongelofelijke verspilling van talent, tijd en geld?
Het dagelijks beheer van uw ICT-infrastructuur kan veel efficiënter indien u het volledig of gedeeltelijk uitbesteedt. Net-ICT kan uw team ontzorgen, zodat zij zich kunnen focussen op de belangrijkste taken.

Wilt u zonder ICT-zorgen vooruit en wilt u ICT echt laten bijdragen tot de bedrijfsstrategie? Dan kiest u het best voor proactief ICT-beheer in samenwerking met Net-ICT.

Nadat de ICT-oplossingen zijn geïnstalleerd, is het bijzonder belangrijk om deze te onderhouden en het gebruik te optimaliseren. Een betrouwbaar en efficiënte IT-infrastructuur is onmisbaar in een moderne bedrijfsomgeving, waarbij preventief onderhoud van groot belang is.

Net-ICT biedt verschillende Service Level Agreement’s (SLA) aan voor het operationeel beheer en het onderhoud van uw netwerk.

Voor het operationeel beheer en het onderhoud van uw netwerk spreken wij in overleg een vast dag of een aantal vaste uren per maand af tegen een vaste prijs. Op deze afgesproken dag(en)komen wij langs voor controle, onderhoud, updates en eventuele vervangingen van uw ICT infrastructuur. Hierdoor verzekert u zich van uitstekende service en een regelmatige onderhoud aan uw ICT. Zodat u zorgeloos al uw aandacht op uw onderneming kan richten.

U wenst enkel te bellen wanneer er een probleem voordoet. Dan kan dat ook. Op het einde van elke maand krijgt u een gedetailleerd overzicht van de uitgevoerde interventies.

95% van de ICT problemen worden onmiddelijk vanop afstand  opgelost!

Contacteer ons voor een vrijblijvende offerte

Strategische focus.

Brandjes blussen of bijdragen aan de groei? Aan u de keuze.

Budgeteerbare kosten

Efficiënter omgaan met ICT maakt de kosten voorspelbaar.

Stabiliteit & Continuïteit

ICT is het zenuwcentrum van uw bedrijf. Voorkom verlamming!

Net-ICT staat klaar voor al uw IT vragen.

Flexibele dienstverlening met gespecialiseerd personeel

Preventief onderhoud is budgeteerbaar zorgt voor lagere IT kosten op termijn.

Permanente monitoring laat ons toe uw systemen vanop afstand te beheren.

Een IT support pakket op maat van uw KMO / VZW

Toegevoegde waarde bij onze klanten:

Flexibiliteit verhogen tot: 40%
Kostenverlaging tot: 33%
Samenwerking verhoogt met: 44%
Beschikbaarheid gegarandeerd tot: 99%

Uw vertrouwenspersoon verdiept zich in wat u nodig hebt en stelt gerichte ICT-oplossingen voor die uw bedrijf voorthelpen.

“Bedankt voor de vlotte overdracht en opstart van onze Cloud server. Alvast bedankt”
Van Den Branden Philippe, Puur! Cleaning